Za sve narudžbe iznad 350,00kn
dostava je BESPLATNA!

Pomoć
+386 41 658 400

Ukupno: 0 kn

Na blagajnu

Opći uvijeti poslovanja

Pogoji poslovanja

Općenito

Zisha.hr je internet trgovina, kojom upravlja poduzeće Naprej.net d.o.o., s sjedištem na adresi naslovu Trg Franca Fakina 2b, 1420 Trbovlje, Slovenija (u nastavku ponuditelj). Ponuditelj odgovara za objavljene sadržaje i izvedbu nadrudžbi u skladu s objavljenim uvjetima.

 

Opis čajeva i upute su tek preporuka i osnovne informacije. U slučaju zdravstenih tegoba se posavjetujte s osobnim liječnikom.

 

Registracija

Za uspješnu kupovinu u internet trgovini registracija nije potrebna. U završnom dijelu narudžbe treba upisati podatke, koju ponuditelj potrebuje za uspiješnu izvedbu narudžbe, plaćanja i dostave.

 

Narudžba

Kupac može biti pravna ili fizička osoba.

 

Narudžba se može izvesti tako, da se unesu potrebni podatci, u koje spadaju ime, prezime, ime poduzeća od sjedište, broj telefona ili mobitela te elektronska pošta.

 

Narudžba je gotova, kada kupac završi postupak kupovine te odoznači prozorčić s kojim je potvrdio, da je pročitao opće uvjete poslovanja te se s njim u potpunosti slaže.

 

Naručitelj u primjerenom vremenu od završetka kupnje primi elektronsku poštu, koja sadrži potvrdu primitka nadružbe, te predračun kojega može platiti u roku od 1 do 5 dana (u primjeru plačanja na način predračuna). Po plaćanju ponuditelj u primjerenom orku proizvode zapakira i pošalje.

 

Naručitelj pored naručenog/ih proizvoda primi također originalan račun, kao potvrdu o plaćanju.

 

Ukoliko ponuđač utvrdi, da primljenu narudžbu nemože izvesti, mora o tome pravovremeno obavjestiti naručitelja (preko elektronske pošte, telefona ili SMS obavjesti).

 

Plaćanje

Naručitelj može proizvode platiti na sljedeće načine.

 

Plaćanje po predračunu: kada naručitelj završi narudžbu, na unesenu elektronsku poštu primi predračun, na kojem su svi podatci za plaćanje ( uključeno s rokom plaćanja). Pored troška narudžbe mora naručitelj još poravnati trošak poštarine.

 

Plaćanje pri preuzimanju: kad naručitelj izvrši narudžbu, na unesenu elektronski naslov primi predračun, gdje su ispisani svi podatci o narudžbi. Ponuditelj tada narudžbu odgovarajuće zapakira i preda dostavnoj službi (Pošta Hrvatske ili GLS), paket označi s "otkupninom". Plaćanje naručitelj izvrši po dostavi na izabranu adresu, u gotovini, dostavnoj službi. Plaćanje po preuzimanju se pored troškova poštarine naplati po cijeniku.

 

Dostava

Za dostavu proizvoda brinu poduzeća:
POŠTA HRVATSKE d.o.o.
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o. Hrvatska
Toškovi dostave u Hrvatskoj iznose:
do 10 kg 30 kn
više od 10 kg po dogovoru

 

U primjeru narudžbe iznad 350 kn je poštarina besplatna.

 

U primjeru , da naručitelj primi fizičko oštećen ili otvoren paket, mora o tome odmah obavijestiti dostavnu službu te pokrenuti postupak reklamacije.

 

Cijene

Cijene, objavljene na internet stranici www.zisha.hr vrijede na dan narudžbe.

 

Sve cijene su u Kunama i sadrže 9,5% i 22% PDV.

 

Ponuđač si zadržava pravo promjene cijena bez prethodnog upozorenja. Ukoliko se cijene promjene tijekom narudžbe, je ponuđač o tome dužan obavijestiti pravovremeno naručitelja te mu ponuditi mogućnost otkazivanja narudžbe.

 

Vraćanje robe i reklamacije

Kupac ima pravo do vraćanja robe, ako ponuđaču u roku od 15 dana po primitku istog obavijesti, da odstupa od narudžbe, a primljene proizvode mora vratiti najkasnije u 30 dana od obavjesti o otkazivanju narudžbe. Vračanje robe u prvih 15 dana se broji kao obavjest o odstupanju od narudžbe. Kupac snosi sve troškove, koji nastanu radi povrata robe.

 

Vraćeni proizvodi moraju biti obavezno originalno zapakirani, neupotrebljeni, neštećeni te u originalnom pakiranju. Mora biti priložena također i kopija računa te podatak o tome, kamo da ponuđač vrati plaćen iznos i potpis tj pečat poduzeća ( ukoliko je u pitanju pravna osoba).

 

Ponuđač nije dužan primiti pošiljke, poslane s otkupninom, ili pošiljke koje nisu u skladu s ovim uvjetima poslovanja. Ponuđač nakon primitka pošiljke, koja odgovara općim uvjetima , kupcu najkasnije u roku od 30 dana vrati plaćeni iznos.

 

U primjeru reklamacije, se obratine na našu elektronsku poštu info@zisha.hr.

 

Pravo do privatnosti

Ponuđač se obvezuje da će trajno štititi sve osobne podakte, koji će biti upotrebljeni isključivo za slanje ponuda, predračuna, računa, proizvoda, informativnog gradiva i obavijesti o stanju narudžbe te se ih neće posredovati trećoj osobi.

 

Podatke o narudžbi će ponuđač posredovati samo u primjeru odabira načina plaćanja, koje zahtijeva posredvanje podataka o narudžbi i naručitelju, a isključivo ponuđaču usluge izabranog načina plaćanja, koji ima zaključeni valjani ugovor s poduzećem Naprej.net d.o.o.

 

U slučaju primjenu

Ponuđač se obvezuje , da će osigurati točnost i pravilnost podataka na internet stranici. Ukoliko se dogodi, da se svojstva artikala, njihova cijena, vrijeme dobavljanja ili količine zaliha promijene tako brzo, da ponuđač ne uspije promijeniti podatke, tada će kupca pravovremeno obavijesti o tim promjenama te mu omogućiti otkazivanje tj. narudžbu drugog proizvoda.

 

Rješavanje sporova

Stranke će nastojati riješiti sve sporove sporazumno. Ako to nije moguće, spor će se riješiti pred nadležnim sudom u Zagrebu.

 

 

 

Prijavi se na e-novosti koje ti pripremamo svaki tjedan

+386 41 658 400

+386 41 658 400

info@zisha.hr

Pridružite nam se u raspravama o čajevima