0
Sažetak košarice

Košarica je prazna

Dodajte proizvode

Zisha čajna kuća

Početki

Bila je 2010. godina, početak Zishine priče. Tog ljeta krenulo je putovanje čaja i etabliranje brenda Zisha, s ciljem da postane najveća i najbolja čajana u regiji. Prilikom odabira imena krenuli smo od toga da se želimo razlikovati od drugih čajana koje gotovo uvijek u nazivu koriste riječ Cha (što na kineskom znači čaj), pa smo skrenuli u drugom smjeru. Značenje smo pronašli u posebnom kineskom glinenom čajniku Zisha (na kineskom: 紫砂), koji se i danas koristi u tradicionalnom procesu pripreme čaja u Kini. Tvrtku smo nazvali po čajniku u kojem se čaj otvara i stvara jedinstveni napitak odličnog okusa i iznimne arome koji već tisućama godina uveseljava ljude diljem svijeta. Zisha je u Kini vrsta gline od koje se izrađuju posebni kineski čajnici koji se i danas nazivaju Zisha.

Nakon odabira imena, nastavili smo s vizijom, strategijom, ciljevima. Cijelo vrijeme posvetili smo izgradnji brenda, analizi tržišta i marketinških trendova te povećanju prodaje čajeva i pribora putem web stranice www.zisha.si koju smo prvi postavili. Ideja je u nekoliko mjeseci nadmašila očekivanja, jer je prodaja eksponencijalno rasla, pa smo u narednim mjesecima i godinama ponudu čajeva i pribora povećavali i širili, najprije čajnicom u centru Ljubljane, a ubrzo potom i čajana u Šiški, zatim u Mariboru itd.

Danas, kada Zisha Tea House nudi više od 300 kvalitetnih i različitih vrsta čajeva te niz drugih dodataka za čaj, postali smo prepoznatljiv brand za čajeve najviše klase koji slijedi moto "Neka vam čaj bude navika".

Naša priča ovdje ne završava. Pišemo ga i dalje, svaki dan, sa svakim kupcem i svakim gutljajem čaja.

Prezentacija

U ZISHI smo prije svega ljubazni ljubitelji čaja, kojima je čajni ritual svakodnevna rutina, uživanje u svakom gutljaju. Također smo mreža trgovina diljem Slovenije, s ciljem da svim ljubiteljima čaja ponudimo kvalitetne čajeve iz cijelog svijeta.

Zishin koncept temeljimo na tri vrijednosti koje smatramo vrlo važnima i bez kojih Zisha ne bi bila tako uspješna. Na prvo mjesto bismo stavili LJUBAZNOST, zatim TIMSKI RAD i na kraju, ali ne manje važno, važna nam je POZITIVNOST.

Kontinuirani uspjeh ZISHA grupe jamči dobro osmišljen sustav lokacija, atraktivna arhitektura i oprema, učinkovita isporuka, konkurentne cijene i uspješan marketing.

Cilj koji želimo postići s našim franšiznim partnerima je izgraditi veliku ZISHA grupu koja će svojim kupcima pružati samo najkvalitetnije čajeve. Istraživanje, usavršavanje i nadogradnja asortimana naša su konstanta, a uvijek ćemo tražiti načine za još učinkovitiji tržišni nastup i još veće zadovoljstvo potrošača.

ZISHA je prva slovenska čajna franšiza (i jedna od rijetkih u Europi) koja posluje prema standardima i preporukama Etičkog kodeksa Europske franšizne udruge.

Trendovi na tržištu čaja

Nakon vode, čaj je drugo najzastupljenije piće na svijetu. U današnje vrijeme za čajem posežu i mlađe generacije koje ga također piju zbog njegovih pozitivnih učinaka na tijelo i duh. Svijest ljudi o zdravom načinu prehrane danas je jača nego ikad prije, a trendovi zdravog načina života sve su popularniji, kako među mladima tako i među starijim generacijama. Također, raste kultura ispijanja čaja u Sloveniji i drugdje u svijetu, što možemo vidjeti u prodaji u svim našim čajarnama.

S druge strane, stil života danas je brži nego ikada. Posao, djeca i druge obveze tjeraju nas da zastanemo, udahnemo, izbacimo iz tračnica i napunimo dušu svježom, pozitivnom energijom. Stoga vjerujemo da će najveći trend na tržištu čajeva biti "Ready to drink", odnosno gotovi čaj, u koji spada i sve popularniji fermentirani napitak Kombucha koji se može kupiti u bocama, bocama ili limenkama. Međutim, u budućnosti će zdraviji čajni napitci na bazi zelenog ili crnog čaja, s malo ili bez šećera, postati popularniji, zamijenit će razne slatke, često preslatke napitke koje danas nude tvrtke.

Također vjerujemo da će kupci u nadolazećim godinama nastaviti donositi održivije odluke i rješenja. Održiva orijentacija u industriji čaja ogledat će se u ponudi vrećica čaja, koje će biti biorazgradive i pakirane u kuverte i kutije pogodne za recikliranje. Ali te odluke nisu samo prolazni trend, one moraju postati dio naše zajedničke odgovornosti sada iu budućnosti.

Na kraju, ali ne manje važno, postoji i pomak korisnika s kave na čaj, posebice japanski Matcha čaj, koji postaje sve popularniji među ljubiteljima kave.

Strategija razvoja

Od početka, pa do danas, u Zishi smo prije svega težili najvećoj i najboljoj ponudi čajeva dostupnoj svakom ljubitelju čaja, po konkurentnim cijenama. Srcem i dušom pratili smo tu priču, ostvarili je i održavamo je i danas.

Stabilan rast tvrtke daje nam poticaj da stalno poboljšavamo kolekciju čaja i podižemo kulturu čaja u Sloveniji. Zisha je tvrtka koja u čajevima vidi beskrajan potencijal, stoga je naša budućnost usmjerena na stalno unapređenje prodajnog programa, prodaje i marketinga te zadovoljstvo svakog ljubitelja čaja.

Misija, vizija, vrijednosti

Misija

Zisha želi ljubiteljima čaja ponuditi najkvalitetnije čajeve koji se mogu nabaviti u čajnim vrtovima diljem svijeta. Ljubitelje čaja želimo naučiti da je čaj nešto više od lijeka, da ima dublje značenje. Želimo podići kulturu ispijanja čaja na razinu da čaj povezujemo s užitkom, a ne s bolešću. Pa kad dolaziš na čaj?

Zaposlenici tvrtke, ljubitelji čaja i primatelji franšize osjećaju i razumiju da smo dio ZISHA-ine priče, kažu u ZISHI-noj obitelji. Držimo se zajedno, zajedno stvaramo, zajedno pobjeđujemo. Svima osiguravamo sigurno i ugodno radno okruženje te mogućnost osobnog i profesionalnog razvoja. Uz odgovoran odnos prema prirodnom i društvenom okruženju, poštujemo poslovnu etiku vrijednosti u svim područjima poslovanja.

Vizija

Za tvrtku Zisha i primatelje franšize želimo izgraditi homogen, sinergičan, harmoničan tim ljubitelja čaja koji će uspješno predstavljati i graditi brend ZISHA kao ambasadori čaja. Na slovenskom i europskom tržištu želimo postati čajana s najkvalitetnijim i najvećim izborom čajeva i pribora za čajeve, gdje orijentacija na održivost i pravedna trgovina igraju veliku ulogu.

Orijentiran na održivost

U Zishi nastojimo ostati održivo orijentirani jer znamo da je to jedini pravi put. Želimo razviti biorazgradive vrećice čaja. Već danas u Zishi koristimo sustav "vlastitog pakiranja", što znači da kupac dolazi sa svojim pakiranjem i za to je nagrađen određenim popustom. Iz prodaje smo povukli plastične vrećice za nošenje i zamijenili ih papirnatim koji se plaćaju.

Fair trade ili Poštena trgovina

Fair trade je trgovinsko partnerstvo koje se temelji na dijalogu, transparentnosti i poštovanju te teži većoj jednakosti u međunarodnoj trgovini. Nudeći bolje uvjete prodaje i osiguravajući prava marginaliziranih proizvođača i radnika, posebice iz gospodarski manje razvijenih zemalja, pridonosi održivom razvoju. Organizacije pravedne trgovine koje podržavaju potrošači aktivno su uključene u potporu proizvođačima, podizanje svijesti i kampanje za promjene u pravilima i praksi konvencionalne međunarodne trgovine. U Zishi želimo smanjiti svoj trag na zemlji i osigurati da se prema onima koji proizvode naše čajeve postupa pošteno.

Ciljevi

Naš cilj je pružiti ili ponuditi kupcima najkvalitetnije iskustvo čaja. U Zishi želimo slijediti zdrav način života i nastaviti trend ponude zdravih čajeva i napitaka u svakodnevnom životu. Želimo promijeniti način na koji ljudi razmišljaju i doživljavaju čaj. Korak po korak, ili šalicu po šalicu.

Što se tiče ciljeva, moglo bi se reći da smo ih promišljeno postavili. Korak po korak. Prvi cilj koji smo si postavili, imati najveću ponudu čajeva u Sloveniji, je ostvaren. Ujedno, vizija se odnosi i na to da postanemo najveća čajana u Sloveniji i široj regiji. U Sloveniji nam je cilj postaviti čajane u svim većim gradovima kao što su Ljubljana, Maribor, Celje, Velenje, Novo Mesto, Koper i Nova Gorica. Šire u regiji, ciljamo na čajne kuće u Hrvatskoj, Mađarskoj, Austriji, Njemačkoj, Italiji, Rumunjskoj te, ne manje važno, iu zemljama bivše Jugoslavije, posebice Hrvatskoj, Srbiji i Bosni.

Već neko vrijeme razvijamo ideju da ljubiteljima čaja ponudimo naše prave čajeve u biorazgradivim filter vrećicama. U tu svrhu želimo razviti filter vrećicu bio piramide u koju bismo dodali naše vrhunske okuse čaja i time približili čajeve onima koji oduzimaju previše vremena za pripremu čajeva i zbog toga ih ne piju.

U budućnosti, međutim, želimo razviti okuse za hladno prešane čajeve, puniti ih u boce i ponuditi potrošačima u Sloveniji. Danas niti jedna tvrtka u Sloveniji ne nudi hladno prešani čaj, ali u svijetu već postoji nekoliko dobro etabliranih marki.

Vrijednosti

Brzina i fleksibilnost

Znanje, sposobnost, inovativnost, marljivost i domišljatost koje posjedujemo omogućuju nam da budemo brzi. Cilj nam je biti prvi. Ne samo u prodaji, već iu otkrivanju novih potreba na tržištima. To postižemo učinkovitim skraćivanjem procesa razvoja, brzim pridobijanjem zastupnika za etablirane brendove, koordiniranom i optimiziranom nabavom, marketingom i distribucijom.

Brzom reakcijom i sposobnošću prilagodbe svladavamo prepreke koje postavljaju različiti zahtjevi tržišta i zakonodavstva. Znamo kako se nositi sa svim izazovima - bez obzira na veličinu i lokaciju projekta. Fleksibilnim rješenjima znamo kako opravdati očekivanja naših partnera.

Partnerstvo i povjerenje

U grupi ZISHA gradimo dobre međusobne odnose. To je temelj za odnos poštovanja prema našim partnerima: kupcima, dobavljačima, vlasnicima i svima s kojima živimo. Samo dobrim i otvorenim ljudskim odnosima poslovni uspjeh može se spojiti s našom temeljnom misijom.

Kreativnost i učinkovitost

Jedini pravi put do vrhunskih rezultata je stvaranje takve atmosfere u tvrtki koja motivira ljude na inovativnost i kreativnost. Zato potičemo naše kolege da govore o svojim idejama i, ako su u pravu, da ih realiziraju. Zajedno uvijek tražimo nove načine da zadovoljimo naše kupce.

Zadaće koje nalaže naš posao izvršavamo najbolje što znamo. Trudimo se da ono što radimo radimo što bolje, kvalitetnije i u što kraćem vremenu.

Ljubitelji čaja u Zishi

Naši ljubitelji čaja savjetuju kupce u ZISHI pri odabiru čajeva. Naš kupac je u središtu našeg savjetovanja. Odnos s našim kupcima temelji se na međusobnom povjerenju, iskrenosti, pouzdanosti i profesionalnosti. Također želimo osigurati da naši zaposlenici rade sa zadovoljstvom, potičemo neovisnost i profesionalnost, a kroz kontinuirani proces usavršavanja kupcima nudimo više od pukog savjetovanja o proizvodima.

Besplatna dostava

Želite li izbjeći troškove dostave? Kod kupnje iznad 50€ besplatna dostava za HR.

Brza dostava

Kuriri dostavne službe GLS, brine se za brzu dostavu vaših narudžbi.

14-dnevno jamstvo

Ako niste zadovoljni našim proizvodima, pošaljite nam ih nazad i mi ćemo vam vratiti novac.

Načini plaćanja

Nudimo plaćanje pouzećem, po predračunu, PayPal ili karticama.